Städning av garderob nummer 2!

Halloj på er!

Igår när jag kom in i min "sakgarderob" upptäckte jag nått som såg ut som råttbajs.
Sa idag till pappa att han får kolla upp de, de gjorde han och vi kom fram till att det var det så började för en stund sen att rensa ut allt ur min garderob för att hitta hålet..när jag kommit en bit så hittar jag 2 små hål. För att en mus ska kunna komma igenom räcker de att hålet är typ 5 mm stort och de jag hittade var mycket större än så! Pappa kom och kollade men konstaterade att det inte har krypit en mus igenom hålen.....han konstaterade också att råttbajset kommer från väggen för det är en liten glipa där det drar massa luft så det har tydligen kommit därifrån. TUR! Men jag tar inga risker så nu ska pappa sätta igen hålen och täta väggen! Nöjd tjej :)



Och vadå? jag samlar väl inte på påsar? Förstår inte vart folk får det ifrån..haha :)
Ska nog räkna dom sen och se hur många dom är!

Nog om detta. Får se vad som händer ikväll, jobbar imon så blir nog inte jättesent.

Hörs!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Sissi

oj, vad många :)

2012-05-12 @ 12:59:14
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0