Fin söndagskväll!

Ojoj, nu va det verkligen längesen jag skrev något här!

Funderar på vad man ska skriva om här på bloggen, tycker att det är lite tråkigt att bara skriva att idag har jag gjort blablabla..Känns inte så intressant. Men har du något förslag så tveka inte att skriva det! :)

Men idag får det iallafall bli ett sådant inlägg.
Idag vaknade jag upp jämte min skatt runt 9. Vi åt lite frukost och kollade på Emil i lönneberga :D
Haha, efter det kom jag hem och duschade och umgicks med min mor, far och min bror.
Åkte senare upp till lilla Mia som testsminkade mig så som jag sak vara på halloween! Blev jättebra!
Efter ett par timmar kom Mattias och Ahlberg som stannade o tjötade med oss ett tag. Sen körde Mattias hem mig.

Nu kom han hit så nu ska ja dra mig :)

Ha det så bra så hörs vi!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0