Fin helg!

Hej!

Jag har haft en grymt fin helg! Det va längesen jag hade så roligt.
I fredags mötte jag upp Jossan i Nässjö, först upp till besiktningen och sen vidare mot Willys för att handla mat till kvällen.
När vi kom hem till Jossan hade vi fullt upp! Började med att steka pannkakor till oss för vi va så hungriga.
När vi ätit gjorde vi en hallon pannacotta till efterrätt senare på kvällen och efter det gjorde vi förrätten som bestod av digestive, smör, ost och gurka/tomat.
Vi fick sen lite brottom att göra oss iordning inför kvällen innan killarna kom, men vi hann precis!
Innan maten drack vi och dansade.
Som huvudrätt åt vi kyckling, ris och sötsur sås som Jossan och jag gjorde. 
Lite senare kom Soffe och vi begav oss mot premiären av källaren på puben.
Efter stängning bar det av på efterfest hos Chippo. Mycket trevligt! vart väl hemma framåt 3 halv 4 tror jag klockan var.



Igår skulle jag på halloweenparty hos lilla Mia men mådde hyfsat dåligt så det blev inget med det :( ..
Blev istället att jag, Matte, Ahlberg, Jossan, Soffe och Meurling satt hemma hos Meurling och tittade på film och hämtade god kinamat i Nässjö och köpte en massa godis på Hemmakväll.
Skulle även åkt och hämtat mamma och pappa som var på 50 års fest i jkpg med men det behövdes inte, så Matte och jag åkte hem och la oss istället. 

Nu sitter jag i min säng men ska snart slänga mig i soffan för att kolla på en film :)

Ha det bra så hörs vi! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0