30 Mars - förlååt!

Förlåt att jag inte uppdaterat på väldigt länge! Jag måste bli bättre på detta känner jag!
Tycker de e roligare att lägga upp bilder på vad man har gjort o skriva lite om de så de inte bara blir en tråkig text, men varje gång jag har med mig min kamera o ska ta bilder så finns det inga batterier i den :( okej visst, jag har ingen annan än mig själv att skylla på men ändåå!! 

Spenderar numera mina dagar på Coffee House By George i jkpg där jag har min praktik. Det är faktiskt skitroligt där. Får göra sallader, pastarätter, kaffedrinkar o massa kul! George verkar tycka att jag är duktig iallafall (a).
Idag har det varit jättestressigt där, va själv i köket o hade typ 1000 olika beställningar..Men klarade det galant! Jag menar man är ju faktist bäst av en anledning. Haha!

Sitter nu i min underbara säng och är helt slut efter att plockat upp alla mina kläder från golvet o hängt in i garderoben..

Förövrigt försöker jag få tag på den dära uuubersnögga Hansson i bikini här nedanför men hon vägrar svara :(..



Nu ska jag dra mig :) hörs senare eller imon!

PussPuss Malin ♥

Kommentarer
Postat av: amanda

sv. visst är dem :D köpte dem på skopunkten :)

2011-04-04 @ 15:19:00
URL: http://nattstad.se/mndi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0