14 Mars - Godnatt!

Då va de dags att sova igen!
Kommer bli en lång dag imon..Först praktik mellan 06.30 o 15.30..
Efter de blir de att åka ner till stan med Amanda o kolla om telefonjäveln går att fixa..
HÅLL TUMMARNA! :)
Sen blir de att vara barnvakt åt mina söta kusiner Fanny, Felicia o Saga! :)

Har vatt ute o gått i typ 2 timmar med Mia o Matte :) mysigt!
O Mia, bara för att vi pratade om bilderna från suckfotot så kommer en nice bild på dig här :D hhoho.
Hoppas du inte dödar mig men de ska nog inte vara nån fara :D!



Nej nu ska ja dejta kudden.
Godnatt!

PussPuss Malin ♥

Kommentarer
Postat av: Mia

HAHA jag överlever xD !! fy fan vad jag undrar vad du har för bilder på mig egentligen XD

2011-03-15 @ 11:18:36
Postat av: Malin

HaHhHHhh! jadu, du vill inte veta :D

2011-03-16 @ 06:29:40
URL: http://malinhhultberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0