13 Mars - filmtime!

Godkväll!
Nu va det ett tag sen ja bloggade igen men har haft fullt upp. Helgen har varit underbar!

Fredagen: UTGÅNG! hände mycke spännande denna dag.
Till en början hade jag praktik, slutade vid 4 o redan då började de med att bussen ja skulle ta inte kom så missade tåget hem. Fick vänta på ett senare så va hemma ca 20 i 6 :(
Stressade med att slänga i mig lite mat o sen in i duschen.
Åkte till Mia så fort jag valt kläder. Där va även Jossan o Soffe vilket va tur för Jossan hjälpte mig att fixa håret o Mia sminkade mig så ja kände mig jättefin faktist :D! Men glömde som vanligt kameran hemma..Men hade på mig en ny kjol o en ny tröja som ja hade tänkt att lägga upp bild på imon för orkar inte just nu :P
Mia o ja, Matte o Ahlberg tog tåget in till Jkpg vid 9. Väl inne mötte vi Flood o Gurkis o Emelie :)
Träffade även en skitrolig tjej från USA eller nått så gick runt o pratade engelska hela kvällen, är väldigt förvånad att vi kunde snacka med varann, att hon förstod min sluddriga engelska i de tillståndet ja befann mig i o att ja ens förstod henne. Men kul va de! :D Sen tog vi nattbussen hem o där sätter vi punkt för den kvällen.

Lördagen: Va inte lika rolig..Ja vad mer ska ja säga än att ja mådde som ja förtjänade..
Åkte in till jkpg o åt på max på kvällen, kom hem typ halv 12 eller va klockan nu va. haha, minns inte. :P

Idag har jag inte gjort så mycke. Kollat på film o gjort fotbad så nu känns det som att jag går på moln när jag går :D har också hjälpt mamma med maten o för en stund sen åt vi hemmagjord pizza, de va mumma! Sitter nu i soffan med en sovande mamma o en sovande papppa o kollar på film som vi hyrt, rätt bra så långt vi kommit iallafall. Takers heter den, handlar om att nårra ska råna en bank :P
Så fort filmen är slut ska jag slänga mig i sängen så att ja kommer upp imon..Praktiken börjar 06.30, men får sluta tidigare imon för måste till skolan o hämta nya rikskuponger. 
NattiNatti!

PussPuss Malin ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0