1 Mars - 10.00

Godmorgon!
Har precis ätit frukost. De blev havregrynsgröt, mummaa!! hoho
Nu sitter ja i soffan o slöar o tycker synd om mig själv för känner mig inte så mycket piggare idag än vad jag gjorde igår..men går nog till praktiken imon ändå.
Ska nog starta en film..De får bli Knight and day eller va den nu heter, hoppas den e bra iallafall!



Nu är jag så in i satans trött på denna dumma snön som inte vill försvinna! Längtar till sommaren nu så man kan bli lite brun o fin! O speciellt att de blir varmt!!
Menmen, bara för att jag sitter o svär över vädret så blir de ju inte bätter..Tyvärr..

Nej nu ska jag kolla på filmen. Hörs senare!!

PussPuss Malin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0