12 Juli - Helgen!

Hallo bloggen!

Igår va de en bra dag. Sov till cirka halv 1, vaknade upp tillsammans med min fina Mattias o gick ner o åt frukost. Efter de gick vi en promenad i rask takt vilket va väkldigt härligt. Sen satt vi o salppade lite tills vi träffade Jossan en stund :) Efter de åkte ja hem o duschade o gjorde mig iordning sen bar det av till Joel för fest :) o Soffe fyllde 18 så blev lite födelsedagsfest med :P va massa härligt folk där.

Idag har ja inte gjort allt för mycke. Vatt i Nässjö en liten stund med Matte, Christoffer o Mackan :)
O sedan ja kom hem har jag suttit en stund i solen o hamnade efter de vid tven o sitter forftarande här.
Funderar på om man ska göra sig nått gott att äta :)
Har vatt ledig nu måndag och tisdag o de har vatt väldigt skönt men imon blir det jobb igen mellan 6-14.

Här kommer några bilder från joel.







nej nu ska jag dra mig.
Hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0