1 Juli

Godmorgon!
Vaknade för en stund sen, sitter nu o kollar lite på tv! =)
Ska om en liten stund äta frukost o sen städa  lite.
Ikväll vet ja inte riktigt vad som händer. Hörde nått om grillning men vi får se, inte så kul o grilla om de spöregnar. 
Ska till stan med Mattias imon så de blir nog inte så sent iallafall (:

Funderar på om man ska vara duktig idag o gå ut o gå en sväng..men jag lovar inget än, kan ju ändra mig. Men de e sånt vi märker!

I övrigt så längtar jag tillbaka till studenten!


Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: moster

Finnes två svarta håriga "kusiner" om du vill ha promenadsällskap någon dag!!!

2011-07-01 @ 20:29:14
Postat av: Malin

Det fixar jag! :D

2011-07-02 @ 10:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0