28 Februari

Hello!
Trots att jag e sjuk har jag faktist gjort lite nytta, ja har städat min garderob..NÖJD!
E nu jättevarm o ska hoppa in i duschen efter att jag vatt nere o hämtat tvätten. 
Sen ska ja slänga mig i soffan o inte göra nånting mer för idag, Nån bra film på tv ikv? :)
Blir nog att vara hemma imon med så jag inte blir sämre igen. Men på Onsdag kommer ja!
När man e ledig e de jättehärligt o vara hemma men när man e sjuk så e de så låååångtråkigt så de finns inte..
Som tur va så har älskii vatt här en stund o gjort mig lite sällskap, vi kollade på ett par filmer o åt världens bästa medicin när man e sjuk: Glass, banan, hallon, maräng o chokladsås! Mumma :d



PussPuss Malin ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Ser riktigt gott ut! o:

2011-02-28 @ 17:07:11
URL: http://knownaslinda.devote.se
Postat av: Malin

De e riktigt gott också :D!

2011-02-28 @ 17:15:45
Postat av: Lilly och Jossan

Ge mej !!! Kolla in våran blogg med :)

2011-03-01 @ 10:23:48
URL: http://lillyojossan.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha, glassen e slut..annas så :P

Ja jag kollar den varje dag, har den ligagndes på favoriter :D

2011-03-01 @ 11:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0