15 Februari

Ja då va de redan tisdag, har inte gjort allt för mycke idag men ändå lite..Har vatt med älskling på JB skroten o köpt nått till bromsen på bilen. de va inge kul..höll på o frysa ihjäl!!
Sen när vi kom hem så satte ja mig framför tven medans matte mekade :P
Vid typ 4 körde han hem mig o då gjorde ja o min bror spagetti o köttfärsås tills mamma o pappa kom hem, o guuuud va gott de blev :D!!



Nu sitter vi o har nyss fikat på syltkakor! Ska snart springa upp o kolla på Sofias Änglar :)..

På tal om annat måste ja få tummen ur stjärten o åka in till stan o lämna ut cv..inte för kul om ja själv får bestämma.

Imon ska ja baka till projectarbetet (Amanda, döda mig inte när du ser att jag inte bakade idag men lovar att ja ska göra de imon, o tillomed lägga upp bilder på de ja bakar så du får se) hohho.

Nej nu ska ja springa!

PussPuss Malin ♥


Kommentarer
Postat av: broder marcus

jo o kakorna var inte dumma de heller;)

2011-02-15 @ 21:53:36
Postat av: Malin

nej, dom va goda dom! :D dom gjorde du bra!

2011-02-15 @ 21:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0