13 Februari

Ja nu va det ett tag sen jag bloggade, kom av mig men ska försöka börja igen :)

Men iallafall, nu är det lov en hel vecka! underbart, men sak jobba torsdag, fredag och lördag men det ska bli ganska skönt tycker jag allt. Resten av lovet vet jag inte vad man ska hitta på, men det är sånt man märker.

I lördags va mamma och jag i stan. Vi va o fikade på Espresso house, gick lite i affärer o hämtade ut min balklänning som har vatt inlämnad för uppsyning. Har inte provat än hur den sitter nu när den är helt perfekt men ska väl göra det om en stund, tänkte vänta till min älskade Mattias kommer hit så han äntligen år se hur den ser ut på. Lägger nog ev upp en bild på den då med om jag orkar :D!
Senare på kvällen va jag, matte, sam, ahlberg, mia, borg o soffe i stan o åkte runt lite o käkade på max!




Idag gick jag upp vid ca 12. satt o kollade på tv en stund tills pappa ringde o sa att maten va klar. När jag gick hem från matte va ja jätteglad, inte ett moln på himlen o solen sken o de va underbart! :D
Åt grillat när ja kom hem. Efter de åkte jag, mamma o pappa, marcus, nina o micke o åkte skider. Det va jätteroligt! Åkte 4 varv i spåret o ett varv va 750 m så är faktist väldigt nöjd! :) Ska nog åka imon igen. 



Håller på o kollar på filmen Trassel nu, asbra så långt jag har kommit iallafall. 
Nej nu ska ja kolla klart på filmen o sen gå o möta matte sen gå hem o kolla på Solsidan o äta chokladpudding :D! Hörs kanske senare!

PussPuss Malin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0