Vuxenpoäng!

Hello!

Vaknade klockan kvart över 7 idag. Hade beställt väckning men de glömdes bort så vaknade på egne hand! :P
Var och tränade med Sofie igår, jättekul! Men känner faktist inte så mycke träningsverk i mina små ben..Konstigt tycker jag! haha.
har iallafall hunnit med att tvätta 4 maskiner tvätt, betalat räkningar (VUXENPOÄNG), målat naglarna, ätit frukost, suttit vid datan och sist men inte minst kollat på tv! :D fin start på dagen tycker jag!
Ska hämta mamma på jobbet klockan 16.00 så ska vi åka till gymmet. Ska träna med Fia vid halv 5 så får väl gå lite på bandet tills hon kommer. :)
Efter det så ska jag hem till älsklingen och kolla på ett par avsnitt av Andra Avenyn tror jag. underbart!!

Imorgon ska jag klippa mig, det blir på a6 klockan halv 12. Efter det blir det att luncha men Amanda och snacka en masssssssa skit :D kommer bli nice som vanligt!
Sen när jag kommer hem så ska jag färga mitt hår för har en väldigt fin utväxt! Och nu någon dag framåt ska Jossan lägga i några slingor så att det blir lite liv i håret nu till jul och nyår! :)

Börjar bli hungrig så ska väl snart ta mig en liten (läs stor) matbit. ahhahah vad jag är rolig.

jaja, ha det bra!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0