Godmorgon!

Godmorgon alla söta läsare!

Nu va det ett tag sen jag skrev igen..Men ska försöka ändra på det!
Skulle egentligen tränat med min mamma och min moster i dag på morgonen. Men hade så otroligt ont i halsen så bestämde mig för att inte följa med. Istället ska jag in till stan och träffa fina Hansson :)

Igår var jag med i stan, hittade lite smått och gott (lägger upp bilder).


Här är en bild när Sam och jag satt och åt på Coffeehouse.










Inte så bra bilder men ni överlever ändå!

Ha det bra så hörs vi :D
PUSS!!




Kommentarer
Postat av: Moster

Åh, vekling!! Var väl inte så roligt att träna med oss gamlingar förstår jag, du hade ju inte hängt med i tempot ändå!! =).

2011-12-29 @ 18:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0