6 December

hejhej allihopa!
Då va de måndag igen o de innebär samhällskunskap 8.00-11.00 o sen körlektion mellan 11.5-12.50. hoppas att de går lika bra idag om de gjort de senaste gångerna jag kört! har inte många lektioner kvar nu tills jag har mitt körkort! :d ska också försöka få klart teorin med, e på den sista repetitionen nu men den e så jävlar svår :O .. men hoppas ja klarar den!
Senare när jag kommer hem vet jag inte riktigt vad jag sak göre, funderar på om ja ska kolla med pappa om vi ska övningsköra. så håll er inomhus! haha :D

Måste gå på stan nån dag nu med o köpa julklappar!
o imon kanske jag ska jobba efter skolan med, GÖTT! :)

Kallt är de nu också! usch, fryser hela tiden..längtar tillbaka till älsklings säng igen :) !!

Menmen, ne e de la bäst att jag fortsätter med samhällen..
Ha de bra så hörs vi senare! :D

Puss Malin ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0