26 December

Hejhej, Har jobbat idag. Skulle jobbat från 8-14 men vi hade intge ett piss o göra idag så både jag o amanda fick gå hem runt kvart i 1! fick även julklapp från jobbet idag, fick en ask med fin choklad och jättefina bestick från duka! :)
Igår va jag Mattias Jossan Ahlberg o Meurling i jkpg o åt pizza ;D Vi hade planerat o åka in till East End o äta men när vi väl kom dit visar de dig att de stänger vid 21 på juldagen o vi kom dit kvart i :( efter att vi ätit åkte vi runt lite i jkpg sen åkte ja hem o sov.

Nu har jag duschat o ätit så ska snart gå o torka håret o sminka mig så får vi se om det händer nått ikväll eller om det är dött som vanligt här i Forserum. :)


Julen har vatt helt OK, tillbringade den hemma hos mina kusiner!
Fick stekpannor o sådant som är bra att ha tills man flyttar hemifrån.
Fick också en väska, parfym, pengar o av älsklingen fick jag ett jättefint armband! :) 
Senare på kvällen spelade vi julklapsleken och då fick jag prydnadsstenar, en burk och en lykta.

Hahahahha! bjuder på en bilden av min underbara min som min moster fick på bild. Min första Skåne snapps! hihi:*  SKÅL!





PussPuss Malin ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0