22 December

Hejhej!
Jag får väl börja med att ursäkta mig för att jag inte skrivit på länge..men har haft mycket annat så har inte hunnit eller haft ork till de. Men nu är jag igång igen! :)

Idag va de första dagen på lovet :) har hunnit med en del idag, hade körlektion vid 10.40 så övningskörde med pappa in till stan idag runt halv 9 o satt o pluggade teori tills jag började min körlektion, o fick bara köra 40 min ist för 60 idag för de va försenade med massa skit o de va väl inte den bästa körningen heller..men har en körlektion imon med så hoppa på bättre då! :) '
När jag hade kört så åkte jag ner till biblioteket o lämnade tillbaka en bok o lånade en ny!
Sen va ja också o lämnade tillbaka en klänning jag hade köpt tills nyår som jag inte va helt nöjd med. efter de tog jag tåget hem som givetvis var försenat typ 30 min..
Nu har jag nyss ätit o ska snart upp o springa lite på crosstrainern. efter de ska jag städa hela övervåningen. 



Köpte ett par nya skor igår med som jag blev väldigt nöjd med! :) 



 
PussPuss Malin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0